Overzicht

Ons terugbetalings- en retourbeleid geldt gedurende 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we geen volledige terugbetaling of ruil aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retour moet je artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Aanvullende niet-retourneerbare items:

  • Cadeaubonnen

Om je retour te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

  • Elk item dat niet in zijn oorspronkelijke staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn.
  • Elk item dat meer dan 14 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetaling

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.

Indien goedgekeurd, zal je terugbetaling worden verwerkt en automatisch worden toegepast op je creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Sale items

Alleen artikelen met de reguliere prijs komen in aanmerking voor terugbetaling. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Ruilen

We vervangen alleen items als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar info@zianahanane.nl en stuur je artikel naar het retour adres.

Cadeau’s

Als het item als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een cadeaubon ter waarde van je retourzending. Zodra het geretourneerde item is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je verzonden.

Als het item niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de gever de bestelling naar zichzelf had laten verzenden om het later aan jou te geven, zullen we een terugbetaling naar de gever sturen en zullen zij op de hoogte worden gebracht van je retourzending.

Verzenden van retouren

Om je product te retourneren, dien je je product te sturen naar het retouradres.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van je geretourneerde artikel. Verzendkosten worden niet vergoed. Als je een terugbetaling ontvangt, wordt de kosten van de retourzending in mindering gebracht op je terugbetaling.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kost voordat het geruilde product je bereikt variëren.

Als je duurdere items retourneert, overweeg dan om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Kunnen we ergens mee helpen?

Neem contact met ons op via info@zianahanane.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retouren.

Winkelwagen
Scroll naar boven